Accepterad Frannk Forrtttt | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frannk Forrtttt

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/frannkfort/

Ditt Hex-ID: 11000014d7bb4b0

Vad är din discord tagg? domppo#3210

Vem var det som bannade dig? @Poppis__

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: kbsffv Anledning: FEARRP,POWERGAMING, Går ut om: 2 dagar 21 timmar 39 minuter Placerad av: Poppis__

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde fel med att jag körde på 4 poliser av misstag och sen så rikta dom mot mig men jag märkte bara att en rikta mot när jag börjat köra och sen tänkte ja nå jag kör redan och sen så krockade jag och sen så skrev jag /sme ont överallt för jag voltade me bilen och sen en lite stund efter så drog dom ut mig och jag börja springa men jag ångrar mig jag borde ha ståt för vad jag gjorde fötlåt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rånade vapen butiken och sen så sprang jag ut och där stog typ 5 polis bilar och 7 poliser utan för bilarna och jag springer mot min bil och alla tog fram sitt vapen och en börja rikta mot mig när jag börjat köra sen försökte jag köra undan sen börja mitt spel glitcha och jag flögg genom marken gång efter gång och sen så sluta de och sen så körde jag lungt och va på väg till ett garage o bytta bil men polisen kom i mot mig och sen så stanna dom brevid mig och jag hörde inte vad dom sa när någon stog brevid mig o spraka på min bil och sa ba va fan gör du och sånt och sen körde jag bort och då börja polisen jaga mig igen sen krocka jag vid autoexperten och så skrev jag /sme ont överallt och sen blev jag utdragen och då börja jag springa sen hitta dom skott på mig och sen börja jag protestera för tänkte jag kanske kan ta mig ut ur knippan sen satte dom mig i bilen sen for jag in på mitt inventory och så för dom sa att jag hade skott på mig men jag ville se det stjälv men då råka jag slänga bort dom vet inte hur men de kab va att de glitcha igen och sen i polistationen så i sellen så flög jag igenom mappen igen och då restarta jag för årka inte med det och sen så när jag kom in igen så flög jag igen i genom och sen spawna jag utan för och sen sprang jag in och fråga om jag kan få min mobil tillbaka för den kosta 1000000 så ville inte gå misste på den sen blev jag ut sparkad av lall o sen skrev du att jag skulle hoppa suport. förlåt mig jag lovar att de händer aldrig igen jag kommer rpa bättre jag lovar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel som körde när polisen riktade men jag borde märkt de tidigare jag gjorde fel som körde på polisen jag gjorde fel som körde undan polisen jag gjorde fel som inte rpa bättre när jag krockade och jag gjorde fel som börja springa efter att jag voltat med min bil jag lovar att de inte kommer upprepas jag ber om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång så slog en på mina kompis o jag körde in i han så att han skulle sluta och ena gången så powergamea jag och ena så slog jag en med ficklampa imisstag och en så hjälpte jag en med en cross till sjukhuset och man får inte bära en medvetslöss person på en cross. en sköt jag av misstag en polis när jag var krim och en så hade jag ett vapen på mig som jag skulle överlämna till polis men blev bannad före och de va innan jag skaffa krim och flera kommer jag inte på nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde stigit ut ur bilen när dom riktade och borde ha stanat när dom körde me blinkana efter och jag borde inte börjat springa efter att jag voltade med bilen jag rpa dåligt kommer inte hända igen jag lovar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid följa reglerna, lyda polisen, och rpa bättre. jag lärde mig att stanna när dom riktar och inte springa efter att ha voltat med bilen och att jag kan inte börja köra på polisen om dom ställer sig ivägen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ta er tid och ha en trevlig kväll hoppas du unbannar mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka