Accepterad Franky1 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franky1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? 𝓹𝓪𝓫𝓵𝓸#9999

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär Min karaktär heter "Franky Frihög" och är född år 1993 (29) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 10 år i en hemsk jordbävning 2004 i indiska oceanen, Man hittade aldrig kropparna. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 20 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår medlem och sedan söker in till kriminell som med ett gäng. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med hög rpnivå samt att fåbort lallare från servern och har varit medlem och sånt inan är kunig inom regler så behöver inte banna mig så offta för regel brått

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varge sinario att man kan förlora för att ha lite kul för båda två som man kör mot

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som ej är kvar på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka