Nekad Franky | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franky

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198085254786/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad är ditt discord namn? FRANKK#1111

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Gonzalez, han är 23 år gammal och fyller 24 16 juni. Alltså om 4 dagar! När han var barn så var hans föräldrar fattiga pga det var svårt att hitta jobb, och när han blev ungdom så började han med kriminella handligar för att kunna försörja sin familj, han är väldigt snäll, men när någon håller på, så är han kall. Han vill visa världen att man kan gå från 0 till 100. Han tycker också att denna staden ser väldigt bra ut och vill testa utan att regeringen säger till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem, för att jag kommer kunna bidra med alla regler oavsett vad. Scenarion kommer vara långa, och jag kommer inte rpa på makt och pengar, jag kommer rpa för roliga minnen och scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Scriptsen, personer och scenarion.

Hur hittade du Unive? Av min kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna visa att man kan gå från 0 till 100.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna göra alla scenarion bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Japp, mina kompisar Casa och Crackie.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka