Nekad Franky.1 | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franky.1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? franky

Vad är ditt discord namn? franky.76

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: förnamn: Franky, efternamn: Al-Hassan, ålder: 2003

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kaxig aggressiv och modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Franky och är 22 år gammal. Jag växte upp i Hässleby tillsammans med min pappa, mamma, tre bröder och två systrar. Vi bodde i en liten tvåa, just pågrund av hur vår ekonomi såg ut. När jag var 12 år, dagen innan jag fyllde 13, gick min pappa bort. Hans död påverkade mig som person mycket och det förändrade mig väldigt mycket. Efter det började jag göra fel val. Jag började med droger för att försöka hantera smärtan på ett "bättre sätt" och för att passa in bland dem jag hängde med. Jag hamnade också i kriminella kretsar, där jag såg upp till min storebror som var medlem i ett gäng. Det var en svår period i mitt liv, men trots allt har jag alltid haft lojalitet som en viktig del av mig. Jag har alltid stått upp för dem jag bryr mig om, även om jag ibland gjorde misstag på vägen. Framtidsplaner som jag har nu i framtiden är att få en bra ekonomi att försörja min mamma med och mina små syskon

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till Unive Roleplay tillsammans med min karaktär Franky är roliga och välgjorda scenarion där ja spelar för att få andra att må bra och ha roligt. Jag kommer tillbringa med att lösa in mina vnr till servern som även är väldigt kompetenta och sedan tänker jag nämligen att jag möjligtvist att jag börjar streama på servern där de kan se mitt perspektiv på servern och det lockar till mer hungriga spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att min karaktär kan förlora några scenarios eller vinna. det kan vara negativa händelser och positiva

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, Powergaming, RDM, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? JAG VILL SPELA

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
hej! yes jag löser med namnet och steam.

Hej!

det är löst

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automat
jag har raderat karaktären jag heter nu abo Al-Hassan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka