Nekad AzH | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AzH

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? blaugranaeagle

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Lupin 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, lojal och tragisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Lupin växte upp i en tuff miljö där han tidigt fick lära sig att klara sig själv. Han gjorde några misstag när han var yngre, men lärde sig mycket av dem. Det har gjort honom försiktig, men också lojal mot de personer han litar på. Lupin vill bygga ett lugnt och stabilt liv i staden. Han vill skaffa ett jobb, tjäna pengar på ett ärligt sätt och skapa bra kontakter. På sikt drömmer han om att äga något eget och ha en trygg framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och respektfull RP. Jag spelar min karaktär realistiskt, följer regler och skapar RP som är rolig även för andra. Jag är lugn i konflikter, tar konsekvenser IC och försöker alltid bygga långsiktiga stories istället för snabba vinster.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela bara för att själv vinna utan att det ska vara så bra men även rättviss rp i scenariot för alla. Exempelvis: Du accepterar när din karaktär förlorar eller hamnar i underläge.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte spelat innan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej, Det är för att jag precis skaffat ny pc, så kan man lösa någonting för isåfall vill jag använda min andra ansökan.
Tack!

Hej, ja eftersom jag precis skaffat PC så är jag ny på discord
Om du vill gå vidare med din ansökan måste du verifiera, det finns inget annan sätt. Detta är att förhindra nya konton att komma in och förstöra servern.

Okej men kan jag använda min andra ansökan för har ett konto som är äldre än 6 månader

kan du neka denna ansökan så att min andra ansökan kan kontrolleras

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka