Accepterad Frankkorv69 | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankkorv69

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank Pandurovic

Vad är ditt discord namn? Frankkorv#0051

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ulf Osama och kommer ifrån Afghanistan där han har haft en normal uppväxt med sina två bröder. Hans två bröder heter Abdulla och Omar. Abdulla och omar har inte brytt sig särskilt mycket om Ulf när dom var mindre och nu så bor dom längre ifrån varandra och Ulf tänker nästan aldrig på vad hans två bröder har sig för nu för tiden. Men han glömmer aldrig bort när hans föräldrar försvann i en tragisk sand storm. Ulf har aldrig sluta tänka på vad som hände och gör allt för att träff dom igen men han vet själv att det inte kommer funka därför gör han alltid vad sin far brukade göra och det var att jobba med bilar. Ulfs pappa och Ulf har alltid älskat att mecka med bilar och Ulf hoppas att han får göra det när han blir större.

Ulf får börja veta om att det pågår väldigt mycket terrorism i sitt hemland och väljer att ge sig av norrut. efter ett par veckor hade Ulf kommit fram till sverige. Ulf bestämde sig att stanna i sverige i en stad som heter Unive och ville börja jobba med att laga folks bilar. men efter Ulf fick höra att hans brorsor hade blivit mördade så började han tänka på det kriminella livet. Ulf började tänka på dom feta bilarna han kunde skaffa och alla pengar han skulle kunna tjäna men han kom ihåg att Ulfs pappa ville att han skulle börja jobba med bilar och han kan inte bestämma sig fram till nuläget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat på många olika spel och serverar och jag vill bidra med roliga scenarion och när jag kommer rpa krim så kommer jag inte bara gå för shoot and loot som vissa personer gör och jag kommer följa alla regler och göra roliga scenarion jag själv som tex vapen leveranser ellerr rån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna i scenarion som om tex om en polis stoppar mig så ska jag inte bara köra iväg eller om jag har gjort rån och kraschar min bil så ska jag inte bara gå ut och skjuta utan jag kommer ge upp och låta polisen ta mig.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat unive innan och min kompis sa att jag skulle börja igen

vidare till muntlig intervju, lycka till. Du har 48h på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka