Nekad Frankkorv | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankkorv

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037901412/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? Bawls#7620

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2005

Berätta om din karaktär. en somalisk pojke som heter Ulf Osama hade det svårt med bara sin syster. Hans föräldrar dog av somaliska pirater. Han såg när de blev skjutna på en båt över medelhavet. Efter han hade gömt sig i maskin rummet så flydde Ulf och hans syster med en livbåt. Efter ett par dagar så kom dom till land och satte sig på gatorna och började tigga som dom hade lärt sig av sin morfar i Somalia.
En man och dam såg Ulf och hans syster tigga och bestämde sig att ta hem dem och ha dom som adopterade barn och så växte Ulf och hans syster upp i Sverige.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag testade spela på Unive på en kompis dator och tyckte det var jätte kul och jag vill komma till en bättre RP nivå

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tänker bidra med att alla har kul och någon att Rpa med och kanske kan börja streama och få viewers som kommer börja spela

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att jag förlorar på det men andra vinner som tex om jag blir stannad av en polis så ska jag låta han göra sitt jobb och ge mig en lapp

Hur hittade du Unive? min kompis som jag känt hela livet som ni kanske också känner igen (drobz)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka