Accepterad Frankish | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109524288/

Ditt Hex-ID: 110000108e58140

Vad är din discord tagg? 𝙁𝙧𝙖𝙣𝙠𝙞𝙨𝙝#6666

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 9 dagar men 6 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krockade med min bil och hoppade ut och sköt. absolut det var jätte fel och det ska inte hända igen. jag förstår att dom bannade mig för att det var mot reglernerna såklart och jag tror inte att staffs skulle fel aktigt banna mig för något sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle göra ett butiks rån så vi började men att snacka ihop oss om en flykt väg och vilken bil vi skulle ta. och sedan så åkte vi ut och tog gisslor på vägen på ett snabbt och diskret sätt. och sen så åkte vi till butiken ställde up bilen och sen gick vi in i butiken och började rånet sedan så kom polisen och vi började men en förhandling som gick jätte bra. vi fick våra krav och polisen gav deras motkrav. sen var vi redo att åka. vi åkte ut med bilen åt höger om butiken och krockade in i barrikaderna direkt och vi flög up i luften och landade på hjulen och sedan så rpade jag inte med någon sme eller me men jag sa typ aj eller något i voice chat ganska rejalt. sedan hoppade jag ut och drog up mitt vapen när polisen riktade på mig och sköt mig. sen så tog polisen oss till sjukhuset och då medans jag var på sjukhuset så snackade jag med William07 i krim support för det dåliga jag hade gjort och han förklarade för mig vad för åtgärder jag skulle få och det var där som jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban. att krocka med bilen i 120km i timmen och sedan hoppa ut och skjuta mot polisen men riktade vapen mot mig. är powergaming och suntförnuft och ska inte ske någon gång för det ser riktigt illa ut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 13 gånger under min tid på unive och jag började spela här den 21 augusti 2021. och sedan där har jag fått 13 bans. och dom senaste 3 månaderna har jag inte spelat på servern så jag har inte haft några bans på jätte länge. men vad jag kan tänka mig bansen kan vara. är 60 minuter för Lall. och mycket andra små brott jag har inte så bra minne från vad för bans jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat varit mer försiktigt och tänk mig för och inte gjort detta. jag kunde ha stannat i bilen och rpat medvetlös istället. för att jag tycker andå att vi hade ett bra scenario up till att det med bilen hände. så jag hade kunnat ha lite mer konsekvens tänk på vad som skulle kunna hända om jag gjorde det. Vad jag skulle göra nu exakt är att när vi landade skulle jag bara rpa på skador eller göra /sme medvetlös för att om man tänker på den hårda smällen som i ändå fick av när vi körde in i staketet så skulle jag påriktigt inte må jätte bra och skulle inte kunna hoppa ut och skjuta. jag har sovit natten nu och har tänk över detta scenariot och jag kan säga att jag skulle göra helt anderlunda idag. absolut jag ska inte skylla ifrån mig på något eller någon. men jag hade inte sovit natten och jag hade väldigt kul hela dagen på servern och jag tänkte inte på vad som skulle kunna gå fel så det var nog en stor del om varför detta hände,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska läsa reglerna mer noggrant efter detta och att om jag är osäker kan jag alltid fråga staffs eller hoppa support för det är ju bättre än att göra som jag gjorde igår. som jag sa innan jag har sovit natten och har fått bearbeta detta nu och jag verkligen förstår allvaret i detta och jag skäms väldigt mycket över detta jag tycker det var extremt dåligt gjort av mig och jag hade kunnat göra så mycket bättre. för jag vet att jag kan göra bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka