Nekad Frankish | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109524288/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e58140

Vad är din discord tagg? frankish1

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (7) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett grovt regelbrott på servern genom att använda fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg jätte mycket för blev bannad den 20 mars men jag tror att jag var på oljeriggen och sedan så kom det en helikopter och riktade så jag riktade tbx utan att skjuta och sedan så åkte dom iväg och då kom philip in i ett staff samtal och sa att jag fuskade och sedan bytte vi några ord och sen banna han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban och jag har och respektera fortfarande beslutet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. på papper så har jag varit bannad 16 gånger många dubbel bans och felaktiga men har varit bannad tidigare för allt möjligt sedan jag började spela på servern augusti 2021 och har lärt mig mycket av det tex när jag blev bannad för powergaming att bara rpa på mina skador istället för att springa iväg efter jag hade krockat osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut inte använt fusk på servern och bara rpat normalt som alla andra på servern och bara fortsatt att bidra med bra och social rp som jag gjorde alla dom andra åren på servern. och kanske overall bara tänkt på alla mina beslut innan jag gjorde som jag gjorde för att det slutar aldrig bra för något att fuska och det har jag förstot nu och det gjorde jag nästan direkt efter jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte lönar sig på något sätt att fuska på servern för det är bara dumt och respektlöst mot philip och alla andra på servern och att i slutändan så kommer det bara resultera i en lång ban som denna vilket inte alls värt det och suger extremt. jag skulle verkligen göra vad som helst för att få en ny chans då jag har varit bannad i ungefär 5 månader och har tyckt att det har varit så extremt jävla tråkigt att inte få vara med i communityt och spela jag känner bara att jag är hemskt ledsen fortfarande och jag vill verkligen få komma tillbaka och spela som vanligt och faktiskt bevisa att jag är bättre än så för det vet jag att jag är. jag kan svära och lova på allting philip att du aldrig kommer se något av det från mig igen och det menar jag verkligen utan att du bara kommer höra bra saker från mitt håll och att jag bara kommer att bidra med positivtet och bra rpande för jag kan göra det men det som jag gjorde var bara ett stort misstag från mitt håll och definerar verkligen inte hela mig överhuvud taget. jag vill verkligen säga förlåt för jag vet att det jag har gjort är så fel. så jag ber hemskt om ursäkt och en ny chans hade uppskattas extremt mycket 🙏

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka