Nekad Frankish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109524288/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e58140

Vad är din discord tagg? frankish1

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (8).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett grovt regelbrott på servern genom att använda fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer som sagt inte ihåg så mycket för det var såpass länge sedan jag blev bannad men kommer ihåg att jag var på oljeriggen och sedan så kom philip in i staffsamtal och sa att jag fuskade osv och sedan blev jag bannad direkt typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad typ 16 gånger tidigare några falska och dubbla men många är giltiga och har lärt mig mycket av dom och det gör jag alltid och skärper mig mycket. tex en av dom var powergaming och jag lärt mig att bara rpa på skadorna för det blir bara bättre rp att göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att använda fusk och bara rpa normalt på servern som alla andra utan att skapa massa problem för mig själv och andra på servern och vara mer försiktig över mina dumma beslut då jag har ADHD och det triggar gärna min impulsivitet och jag menar inte att det ska göra något skillnad på något men det en stor anledning varför.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte lönar sig att fuska på servern för att man förstör bara för andra på servern och då själv på köpet vilket är skit dumt och att det inte är bara att göra som man vill för att det kommer sluta upp med att man blir bannad och i detta fallet inte kunna spela på servern i 5 månader vilket var mitt fel och är skit trist. jag har lärt mig också att från och med nu bara rpa enligt reglerna och skapa roliga scenarion för mig själv och andra på servern som man ska göra vilket håller i längden och slutar bara bra. det var väldigt respektlöst mot philip och andra som blev uttsatta av mina handlingar jag har förstått för länge sedan att det var ett stort misstag och att det är extremt fel och kommer absolut inte göra något liknande igen det kan jag svära på allt och det ända jag vill är att bevisa att jag är en bättre person för det är jag och att det som jag gjorde inte definerar hela mig och mitt rpande på servern för jag kan bättre. jag ber hemskt om ursäkt philip och till alla som blev drabbade av mitt fuskande på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka