Nekad Frankish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109524288/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e58140

Vad är din discord tagg? frankish1

Vem var det som bannade dig? Emilia men philip bannade mig först.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip bannade mig för att jag använde fusk och det är inte svårare en så och jag respekterar det till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på oljeriggen med gänget playboys som jag brukade rpa med under stunden när jag var med deras gäng sedan så kommer det några i en helikopter och då siktade jag på dom sedan så drog dom iväg. sen ungefär 5 minuter efteråt så kommer philip in i staff samtal och frågar mig massa frågor och sedan så bannar han mig på plats direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett jätte bra beslut av philip och den var inget annat än giltig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ungefär 16 gånger tidigare sedan jag började på servern allt ifrån lall och värre saker men kommer inte riktigt ihåg sen är många av dom dubbel bans och felaktiga också. men under det halvåret som jag spelade hade jag nästan 0 bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut inte använt mig av fusk och sedan bara spelat normalt och gjort något bra istället. på servern som bidrar med bra rpande och bidra med positivet till servern istället för att hålla på med massa dumheter då det inte finns någon anledning till att göra det då det bara förstör för dig själv och andra på servern och det är bara barnsligt att hålla på som jag gjorde och jag ångrar mig extremt mycket och skäms över det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en väldigt mycket av denna bannen och det är att det är extremt önödigt och respektlöst att fuska på unive då det bara förstör för servern och det lönar sig inte på något sätt då det tar bort hela anledningen att spela på unive. jag har snart varit bannad i 3 månader och jag tänkt över denna bannen väldigt mycket och har verkligen sedan efter jag blev bannad inset hur stort misstag jag har gjort att fuska på unive då det är en väldigt bra server och det är sorligt att jag har behövt göra så då det bara har förstört för mig själv och andra på servern. och det är extremt tråkigt att inte kunna komma in på servern och spela med alla sina vänner och folk som man känner irl. jag vill verkligen bevisa att jag bara kommer ge ett gott exempel framöver och att det inte kommer komma någon sorts negativ information från mitt håll till philip samt andra staffs på servern. speciellt till philip som har lagt sin tillit till mig igenom många saker så har jag bara känt skuldkänslor och känt mig taskig då det är lite mer än bara 1 server och genom att fuska lägger sig inte bara på mig utan det förstör andras spelande och det kan påverka spelare osv. så jag extremt ledsen över mina handligar och har lärt mig en väldigt stor läxa och det kommer aldrig förekomma något av det någonsin igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka