Nekad Frankish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109524288/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e58140

Vad är din discord tagg? frankish1

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde 3 parts mjukvara denna bannen var pga aimbot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade på oljeriggen med ett gäng och sedan så kom det ett gäng och började rikta på oss och då aimade jag på dom några gånger sen drog dom iväg, sedan en stund senare kom philip in i staff samtal och frågade mig massa saker angående aimboten osv sedan sa han bara hejdå och bannade mig på plats direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en falsk ban och den var 100% korrekt och ett jätte bra beslut av philip finns inte någon stans där det inte skulle vara det då jag använde fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 16 gånger sedan 2021 och några av dom är falska och dubbel bans osv. men jag har blivit bannad för alla möjliga saker men har aldrig gjort något så grovt som jag gjorde då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut inte använt aimbot och tänk över mina dumma beslut innan. jag har varit bannad i snart 3 månader och jag har tänk igenom vad jag har gjort och jag har verkligen lärt mig av mina misstag och önskade verkligen sedan jag blev bannad att jag kunde gå tbx i tiden för att då hade jag kunnat rpa som vanligt och ha kul varje kväll när jag kommer hem som jag har gjort ibland 1 år och ibland månader beroende på omständigheterna i min vardag osv. jag hade aldrig gjort något dumt igen på unive och bara bidraget med positivitet och bra rpande för att det är så mycket bättre då det inte är värt överhuvud taget att hålla på med sånn skit för att det är helt värdelöst och det förstör bara för dig själv och för andra och det insåg jag direkt när jag blev bannad och jag skämdes verkligen efteråt extremt mycket och jag tycker det var hemskt gjort av mig och det menar jag verkligen philip.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut som sagt lärt mig en rejal läxa och denna bannen tänker jag på hela tiden och vill verkligen bevisa för philip och om för folk som blev påverkade av mina handlingar att jag verkligen är ledsen över det och att jag är en lojal och trogen person i allt igenkligen men ibland tänker jag verkligen inte mig för och nu dom här snart 3 månaderna har varit extremt jobbiga då jag sätter mig vid datorn och inte kan spela med mina polare och andra för att jag har klantat till mig enormt och det är också för att unive är mitt ända spel som jag spelar och jag tycker verkligen om att spela på servern och jag kommer alltid hålla mig trogen tills servern även om jag är bannad då jag verkligen inte ser något annat än unive när jag ska spela. slutsatsen är att jag verkligen är ledsen över det och jag hoppas verkligen philip att du kan förlåta mig så jag kan bevisa att jag är bra och du kommer bara höra och se gott från mig framöver och föralltid och det kan jag verkligen lova dig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka