Nekad Frankish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109524288/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e58140

Vad är din discord tagg? frankish1

Vem var det som bannade dig? Emilia men philip bannade mig först.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att philip bannade mig för att jag bröt mot en regel på servern och att det är inte svårare än så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på oljeriggen med ett gäng som heter playboys och rpade med några som var bekanta och sedan efter typ en kvart på oljeriggen så kommer philip in i staff samtal och frågar mig något i stilen med hur känns det att ha aimbot. och så bytte vi massa ord som jag inte kommer ihåg och sedan så banande han mig för aimbot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban och jag respekterar philips beslut till 100% då jag använde aimbot på hans server och det står i reglerna att det går imot servern och det är inte svårt att förstå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare ungefär 15 gånger många av dom är väldigt milda och falska men jag har blivit bannad flertal gånger sedan jag började på servern 2021 och jag har bara tagit tid på mig att tänka över mina beslut som jag tog i stunden och det hjälper till 100%. för under 3 års tid så har jag bara blivit bannad en viss antal gånger och det är av dåliga beslut och misstag och alla gör misstag och det är det bästa sättet jag lär mig på och denna bannen tog extra hårt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att använda fusk för det förstör bara servern och andras rp och göra något bra tex bidra med något som servern kan ha nytta över. men jag har aldrig varit ute efter att förstöra servern i grunden då jag har försökt bidra med så mycket jag kan till servern för att den ska kunna utveckla då jag verkligen tycker om att spela där och jag saknar verkligen det och ångrar mig extremt över mina dumma beslut och mina handlingar som jag begick och jag vill bara kunna bevisa att jag kan bättre och att du Philip kan räkna på mig och du kommer bara för bra resultat från my framöver och inget trams. jag är bara väldigt besviken på mig själv för att jag har själv varit mod i några månader och velat förbättra servern och hålla Unive rent från regelbrytare och allt som går i mot servern. så skäms bara allmänt att jag gjorde det och är besviken på mig själv att jag kunde friviligt göra något sånt här då för att för detta är ju mer än bara en server för philip och många andra och mitt mål om jag får komma tbx är att bevisa för philip att jag igenkligen är en bra rpare och att jag kan skärpa mig och visa respekt mot dig och servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det aldrig är värt att göra sånt här för man tjänar absolut inget på mer än att philip bannar dig och du tappar tillit och respekt från philip och andra staffs när man begår dessa typer av regelbrott och du förstör bara för dig själv och andra på servern och att bara följa regler och skapa bra scenarion och vara problem lös är så mycket bättre och det är något jag kommer sträva efter så fort jag får sätta foten på unive om jag någonsin får chansen att få göra det så kommer det vara mitt mål på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka