Inaktuell Frankish | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: frankishh

Ange ditt födelsedatum 26 November 2006

Varför ska just du bli staff? För att jag har tidigare erfarenhet och att jag är väldigt aktiv och effektiv i mitt arbete och i mestdels allt jag gör. jag är väldigt bra på att visa resultat på mitt arbete som jag får. jag är också väldigt bra på att ta commandot i olika situationer är också lätt att förstå och lätt att prata med sedan tycker jag också om att vara staff på unive då det är väldigt roligt att ha något att lägga tid på. som dessutom är väldigt roligt att göra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker allting fungerar bra som det är nu, bara att jag tycker att vi behöver kanske mer folk som förstärker reglerna och mer ögon på folk och överallt på servern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? N/A

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man är tydlig och att man. lyssnar på personer när dom ska prata. det är viktigt att man är bestämd samtidigt som man har respekt för spelarna. och inte låta spelarna ta över samtalet för det är du som har commandot sedan tycker jag att man ska har en god ton när man pratar med spelarna och anpassa sig efter situationen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv hela dagarna nu när jag är ledig. men mitt schema kan ändras sen när jag börjar skolan men det är små förandringar.
skillnaden är ju då att jag inte kommer hem fören på eftermiddagen.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sedan 2021 med mellan rum.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har tidigare varit mod, med ansvars områden som kriminell ansvarig och donations ansvarig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? dom jag har markerat är bara dom jag tycker om att jobba mest inom men är redo att ta ansvaret inom jobb och rp om det krävs.

+rep Kompetent grabb, tidigare mod och kan sin grej.

++++Rep Grabben kan sin grej o det vet alla....
MVH Storebror Amed till Frankish

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka