Accepterad Frankish | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Gustafsson

Ditt discordnamn: Frankish#0345

Ange ditt födelsedatum 26 November 2006

Varför ska just du bli staff? För att jag är väldigt aktiv och jag tycker om att hjälpa till på servern då jag gillar servervakts jobbet. jag kommer också vara väldigt aktiv på nätterna och att jag kommer att vara väldigt aktiv konstant och inte jobba för lite jag kommer också att säga att till att servern blir bättre och att serverns Playerbase blir renare. och att min och andras rp utvecklas under tiden. jag kommer lägga väldigt mycket tid på det och om jag kommer in i staff teamet igen kommer jag att möta alla med respekt. och jag är väldigt bra på att anpassa mig till folk och olika miljöer.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - 12:00 - 03:00
Tisdag - 12:00 - 03:00
Onsdag - 12:00 - 03:00
Torsdag - 12:00 - 03:00
Fredag - 12:00 - 03:00
Lördag - 09:30 - 03:30
Söndag - 09:30 - 03:30
OBS! detta schemat eller vad det kallas kan ändras över tid men just nu så är detta tiderna.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive cirka 2+ månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit staff på unive för 1 vecka sedan, och jag blev demotad av anledningen jag tror är att jag har varit väldigt inaktiv och att dom behöver mer folk som är aktiva, och att dom valde att ta bort min helper roll var absolut tråkigt då jag tyckte om det när jag väl gjorde det jag skulle men jag tyckte absolut det var rätt beslut av Philip320 att ta bort den då det finns bättre staffs än jag. Men jag har tidigare erfarenheter inom staff commands och hur jag ska hantera spelare både ingame och i support.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell ansvarig vill jag helst inte vara då det lilla jag kommer rpa kommer vara med mitt gäng. och jobb är inget jag heller vill fokusera på om det verkligen inte behövs.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka