- Meddelanden
- 396
- Reaction score
- 149
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad heter du på discord? frankishh
Ange ditt födelsedatum 26 November 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv på vardagar från 16:00 till 00:00 på helger 12:00 till 05:00 men kan ändras såklart.
Hur länge har du varit medlem på Unive? mer än 1 månad iaf
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger varav mer än hälften var falska om ni kollar unbans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att underlätta jobbet för andra staffs och kunnat hålla ordning på rpn medans man rpar.
Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa serven på ett mer effektivt sätt. jag spelar mycket på servern och ser hela tiden hur folk inte kan sköta sig och är allmänt jobbiga och inte vill rpa och är inte här för serious rp tycker bara att jag ser för många som inte sköter sig och vill göra någonting åt för att hjälpa andra mig och för att förbättra mitt och andras rp.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att använda sina perms till sin fördel tex revive under scenario där du har blivit skjuten osv.
Vad heter du på discord? frankishh
Ange ditt födelsedatum 26 November 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv på vardagar från 16:00 till 00:00 på helger 12:00 till 05:00 men kan ändras såklart.
Hur länge har du varit medlem på Unive? mer än 1 månad iaf
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger varav mer än hälften var falska om ni kollar unbans.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att underlätta jobbet för andra staffs och kunnat hålla ordning på rpn medans man rpar.
Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa serven på ett mer effektivt sätt. jag spelar mycket på servern och ser hela tiden hur folk inte kan sköta sig och är allmänt jobbiga och inte vill rpa och är inte här för serious rp tycker bara att jag ser för många som inte sköter sig och vill göra någonting åt för att hjälpa andra mig och för att förbättra mitt och andras rp.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att använda sina perms till sin fördel tex revive under scenario där du har blivit skjuten osv.