Nekad Frankish | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankish

Icke Medlem
Meddelanden
396
Reaction score
149
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Gustafsson

Vad heter du på discord? ! Frankish#6666

Ange ditt födelsedatum 26 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. 4:00 till 00:00
Tisdag: 14:00 till 00:00
Onsdag: 14:00 till 00:00
Torsdag: 14:00 till 00:00
Fredag: 14:00 till 00:00
Lördag: 10:00 till 04:30
Söndag: 10:00 till 04:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat på servern i över 2 år men har kommit och gått

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) osäker små anledningar 5+

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. kicka dom som inte kan sköta sig och banna folk som verkligen inte kan sköta sig eller till och med efter kicken eftersom jag är väldigt aktiv kommer jag vara inne väldigt ofta och då kommer jag stöta på mer scenarion och mer händelser och då kan jag agera mer.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa serven på ett mer effektivt sätt. jag spelar mycket på servern och ser hela tiden hur folk inte kan sköta sig och är allmänt jobbiga och inte vill rpa och är inte här för serious rp tycker bara att jag ser för många som inte sköter sig och vill göra någonting åt för att hjälpa andra mig och för att förbättra mitt och andras rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad för sunt för nuft som var legit det vart länge sen jag snodde bilar på piren eller försökte tjuvkoppla bilar på piren och sen har jag blivit bannad för lall och det var för att jag sparkade på en securitas bil allt detta var ganska länge sedan har lärt mig nog efter dom här bannsen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka