Accepterad Frankho | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankho

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
94
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Frankh00/

Ditt Hex-ID: steam:11000014afe79e5

Vad är din discord tagg? frankh00

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: Screenshot (133).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att exritez valde att banna mig eftersom jag var "delaktig" i en stöld av en polishelikopter vilket jag har fullförståelse till att att han valde att agera genom att placera en ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gått in på servern och ringer då upp en vän som säger att dem är på piren. På piren är de någon slags begravning jag upfattade inte riktigt vad det var som hände. Jag stötte även på 2 nära vänner till mig där som var poliser som sa att vi skulle få åka med i deras helikopter för att ta oss till minnesplatsen. Utan att tänka hoppade jag in i helikoptern brevid för att få skjuts och upfattade själv aldrig att det var Garza som körde den eftersom jaf var urtabbad. Hade jag vetat att han hade tagigt helikoptern hade jag självklart aldrig hoppat in!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna ban var helt rätt placerad! Det var jag som hade dålig koll kring situationen och skulle kunnat agera annorlunda. Hade jag vetat att det var en icke polis som körde hade jag självklart aldrig hoppat in!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vad jag vet så har jag inte många bans på unive och jag är en grön spelare. Tror dem flesta vet att jag är en duktig rpare som följer stadgar och regler till punkt och prickar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut! Jag hade kunnat ha bättre koll på situationen och inte sitta urtabbad så jag tar på mig och lär mig till nästa gång eftersom alla inte kan vara felfria.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart! Jag har lärt mig att ha bättre koll då scenarion och andra diverse saker kan eskallera snabbt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Upfattat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka