Nekad Frankho | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankho

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
94
Vad är ditt namn i verkligheten? ludde

Vad heter du på discord? frankho#0873

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktivt mellan:

Måndag: 18-22

Tisdag: 19-22

Onsdag: 19-00

Torsdag: 19-00

Fredag: 19-?

Lördag: 19-?

Söndag: 19-?

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart 1 år till och från..

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kunde ej bifoga bild men 3 gånger. 2 För fortkörning i staden och 1 mass rdm.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en stor roll och betydelse på servern. Dem ska se till så att miljön runt omkring dem sköts och inte missbrukas. Dem ska även föregå med gott exempel och visa hur saker och ting ska gå till. Som servervakt ska man alltså vara som en slags förebild för alla spelare. När man får rollen servervakt ska man bära den med stolthet, respekt och stolthet. man kan beskriva en servervakt som staffs förlängda arm, servervakter är perfekt eftersom staffs inte kan befinna sig på alla ställen hela tiden och om man skulle se ett regelbrott kan man enkelt använda sig av sina "kommandon" man blir tilldelad.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill hjälpa till och få servern att rulla på framåt och växa större än vad den redan är. Jag vill kunna hjälpa till och bidra med en god och bra rp nivå och kunna bannlysa och kicka dem spelarna som inte gör rätt för sig själva eller någon annan.
Jag vill kort och gott bidra med en hög rp nivå och rolig speltid för spelarna på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man tillexempel bannar/kickar folk utan anledning. Allt som beskriver eller utförs som påverkar "servervakts rollen" negativt är korruption.

Tack för din ansökan.
Vi kommer tyvärr inte gå vidare med din ansökan!
För anledning så kontaktar du mig på discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka