Nekad frankciaga | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frankciaga

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198916581928/

Vad är ditt namn i verkligheten? frank

Vad är ditt discord namn? albin lindsten#1935

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2004

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Usama Alatrr och är 22 år gammal. När han var liten spelade han mycket fotboll men när han blev äldre trötta han och slutade. Som 16 åring var han stökig, tuff och accepterade inte att bli ner tryckt. Efter en tid fick han flytta till ett HVB hem, tiden där inne var tuff han saknade sina vänner och familj. Men under tiden han var där inne fick han lära känna nya människor som inte var så bra för honom. Under tiden han var inne i HVB hemmet dog hans pappa. Han fick då flytta ut och fokuserade fullt ut på att hjälpa mamma med allt. Han tog kontakt med dom som han hade pratat med inne i HVB hemmet och skulle hjälpa dom för att tjäna pengar. När han väll fick pengar gick dom direkt till sin mamma som hade det svårt eftersom hennes man hade gått bort. När han väll hade mycket pengar och hade det bra med mamma så flög dom till Unive och flyttade in i en lägenhet. Varje dag pratade han med pappa som han visste fanns med honom och talade alltid om för honom att han hjälper mamma så mycket det går. Nu är hans uppdrag att hjälpa sin mamma med pengar och göra mamma sin mamma glad.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på Unive ett tag. Jag tycker att servern har bra rp och bra staffs som hjälper alla. Jag hade velat utöka min rp. Jag kommer att bidra med roliga scenarion och seriös rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat FiveM ett tag och kollat mycket på det. Tycker det är sjukt kul och vill utöka min rp nivå. Lite likt som jag skrev ovanför att jag vill samt bidra till roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som berättade för mig att Unive var en rolig och bra rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är väll att göra allt så realistiskt som möjligt och skapa många roliga scenarion. Jag ska inte alltid vinna alla scenarion eftersom det ska bli roligt för alla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, tycker Unive är den bästa svenska FiveM servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka