Nekad frankciaga | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frankciaga

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? vonmanuel

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rikard Benson och har två bröder som heter Tim och Sigge, Rikard har kriminella bakgrunder men har valt att lämna det livet bakom sig. I tidig ålder började han att röka, med hjälp av rökningen så fick han många vänner som i första hand bara utnyttjade honom för att få cigaretter. Men efter ett tag när dem hade rökt tillsammans så frågade hans vänner honom vad han gör om dagarna, när vännerna fick reda på att Rikard var en helt vanlig kille som satsar på skolan tappade dem hakan. Vännerna frågade då Rikard ifall han ville tjäna snabba cash, Rikard lättlurad som han är svarade JA utan att fråga vad det handlade om. Han vet inte vad det kan bero på men kan det kanske vara för att Rikard var vältränad och hade mörk röst som vännerna ville ha med honom på deras äventyr om kvällarna där det mesta handlade om droger? Rikard antog att så var fallet eftersom att resten av grabbarna var små spinkiga tonåringar. Ju längre tiden gick desto mer makt fick Rikard i detta gäng då han var störst och starkast av dem alla. Det tog några år för Rikard att inse vilka konsekvenser som kan komma efter att en gång blivit stoppad av snuten med droger i hela fickorna. Rikard hade precis fyllt 18 när han fick spendera sina första år bakom galler.
5 år fick Rikard sitta i fängelse. Efter att han hade kommit ut så återförenades han med sitt gäng igen. Rikard hade inte riktigt förstått ännu att det han håller på med är fel, för Rikard var för det mesta bara ute efter pengar, och makt i staden. Det var inte först andra gången han åkte fast som han verkligen insåg att livet han levde inte kommer att hålla i längden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan tillföra är att jag kan visa min vädligt bra rp genom att jag har grovft mcyket erfarenheter, jag är mogen nog att kunna rollspela. Min karaktär kommer att vara en sskön och rolig indevid ssom är ute för att göra andra människor glada vilket kommer tillföra att folk på servern kommer att få en socialare rp när dem är omkring mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man vill att båda parterna ska ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. RDM, POWERGAMING, VDM, FAIL RP, SUNTFÖRNUFT, OOC, Tex Vdm är när man gör skada med bilen och kör över folk tex. ett till exemple är powergaming och det är när man inte Rpar på skadan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rätt mycket erfaranhet då jag har kört mycket five M i mina dar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag ofta är online

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

tja har suttit i vänta på interjuv nu i 1 timme och 10 i streck och ungefär 1 timme igår i streck när tas det interjuver

tja har suttit i vänta på interjuv nu i 1 timme och 10 i streck och ungefär 1 timme igår i streck när tas det interjuver
Vi skickar ut i kanalen "väntar-medlemskaps-intervju" när vi tar intervjuer. När det är många samtidigt i väntrummet så får man ha tålamod! :)

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka