Accepterad frankciaga | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frankciaga

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198916581928/

Ditt Hex-ID: 110000139003a28

Vad är din discord tagg? gillar du gucci#1935

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 14 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dödar med jaktvapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag blev lak på han och råka döda han jag tänkte bara hota han men min mus är så känslig så när jag hota råka jag döda han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick till där man hämtar ut sin bill och hoppa aver ens bill för den var i vägen så då blev han sur så efter jag hämta ut min bill så körde han efter och sa fula saker och då blev jag sur och körde in i en gränd och hota han så om han följde efter mig så skulle jag hugga men min mus är så känslig så jag råka hugga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är lite både och kan man säga

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig att inte säga saker som handlar utan för spelet ochsen kommer jag inte ihåg de andra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att aldrig hota han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att typ aldrig hota någon igen

Har du läst våra regler? Ja

jag gick till där man hämtar ut sin bill och hoppa aver ens bill för den var i vägen så då blev han sur så efter jag hämta ut min bill så körde han efter och sa fula saker och då blev jag sur och körde in i en gränd och hota han så om han följde efter mig så skulle jag hugga men min mus är så känslig så jag råka hugga men jag inte skulle göra det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka