Accepterad Frank_Wagner | Whitelist ansökning [Amos] [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frank_Wagner

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Raven42435/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard

Vad är ditt discord namn? TeddyTheBear/ Frank Wagner#8716

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 1992

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Frank Wagner och han är 29 år gammal.
Frank lider lite utav personlighetsklyvning efter en stroke .
och hans bästa vän är Ted som egentligen är en nallebjörn,
När Frank talar om Ted så är det sig själv i tredje person , Frank lyssnar mycket till Ted som i sig är busig och ibland lite olaglig därav hade en krim roll eventuellt behövts då Frank är ganska klyven ,

Men i själva verket är Frank en av dem snällaste som finns och gillar ej svära eller vara dum mot folk. Frank älskar att umgås med vänner och bekanta sig med dem flesta och gillar prata och umgås .

Frank hade en tuff uppväxt och hans förebild var en telefon då hans pappa brukade ringa från fängelset till den.

Frank valde att flytta till staden då han ville börja på en ny kula och finna nya vänner samt arbetspartners/kollegor och eventuellt finna ett jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag skapar många scenarier och bjuder alltid på mig själv samt försöker alltid bidra med att alla inblandade runt mig skall ha trevligt roligt och kunna dra nytta av varje konversation/scenarie

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har kommit ganska långt lärt känna nästan hela staden och det som tog mig dit var min RP förmåga.

Hur hittade du Unive? genom en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna utvecklas och ha kul!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag brukade göra det men nu har jag gått in helt 100 på Unive .

Jag tycker du ska utveckla mycket mer

Tillbaka