Nekad Frank96 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frank96

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? Teamskaneesl

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 1996

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Douglas och när han föddes så hans mamma o pappa slog han och dom va alkolister så blev fosterplacerad fick jätte bra uppväxt och allt flöt på efter några år så flydde Douglas då han blev misshandlad och kränkt av foster föräldrarna. Douglas växte upp i Malmö sen gick han utbildning o fick ganska bra betyg och idag kämpar han på hela tiden för att visa sina föräldrar att han kunde lyckas för dom fast föräldrarna behandlade han som smuts.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Douglas kan bidra med att ha roligt och seriöst rp och ha mycket suntförnuft och verkligen sätta in mig i karaktären som det vore jag. Det viktigaste för mig är att ha det roligt skratta tillsammans med alla andra och verkligen kämpa på och träffa nytt folk och att aldrig ge upp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med vädligt mycket inom scenariom som väl är att hålla en rolig och bra stämning i rp och hitta jobb och göra allt för det ska flytta på för älskar att hjälpa andra. Då min dröm är att bli polis så gör jag allt som krävs för att få vilket jobb som helst för att bidra med det bästa både för alla och rp.

Hur hittade du Unive? jag hittade er via en youtuber och har alltid velat spela i er rp dom vänner har rekomenderat er väldigt mycket.

Tillbaka