Accepterad frank112112 | Medlem ansökning [top1stash]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frank112112

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? frank

Vad är ditt discord namn? Frank112112

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: RG, Frank, 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal: Bygger förtroende och starka relationer med andra spelare. Social: Skapar roliga scenarion och interagerar lätt med nya människor. Ambitiös: Drivs av att utvecklas, arbeta och nå mål i staden.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, RGFrank, växte upp i en miljö där ingenting kom gratis. Han spenderade större delen av sin ungdom i ett garage tillsammans med sin far, vilket gav honom ett brinnande intresse för bilar och teknik. Under skolgången var han alltid den som medlade i konflikter, då han har en naturlig förmåga att prata sig ur svåra situationer. Han har nyligen flyttat till staden för att lämna sitt gamla liv bakom sig och söker nu en nystart där han kan bevisa för sig själv att han kan bygga något eget från grunden, utan att ta genvägar som skadar andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Fokusera på att prata och bygga relationer.Bry mig om att de andra också har kul.Bry mig om att de andra också har kul.Att agera logiskt och realistiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att prioritera, göra scenariot spännande och rättvist framför att du själv absolut måste "vinna" eller komma undan. Det handlar om att skapa bra rollspel (RP) för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? I början av min RP-karriär hände det att jag fick en varning. Det berodde på att jag inte fullt ut förstod innebörden av regeln i den specifika situationen. Vad jag lärde mig: Jag insåg att mitt agerande förstörde realismen för motparten. Sedan dess har jag läst reglerna flera gånger och fokuserar nu helt på att spela realistiskt och med sunt förnuft. Jag har lärt mig att det alltid är bättre att prioritera ett bra scenario framför att försöka 'vinna' eller synas mest."

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. RDM (Random Deathmatch) Innebär att du dödar eller skadar en annan spelare utan att det finns ett underliggande rollspelsscenario eller en giltig anledning. Man ska alltid ha ett scenario bakom sina våldsamma handlingar. 2. VDM (Vehicle Deathmatch) Att använda sitt fordon som ett vapen. Det är aldrig okej att med flit köra på någon eller använda bilen för att ramma andra utan en extremt bra anledning i ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen och social person som brinner för kreativt skapande, vilket är anledningen till att jag älskar rollspel. För mig handlar RP inte om att samla makt eller pengar, utan om att bygga intressanta historier tillsammans med andra. Jag har god disciplin och respekt för regler, och jag förstår vikten av att hålla en hög lägstanivå för att serverns rykte och kvalitet ska bevaras.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka