Frank0606 | Chef-jobb ansökan [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusss

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
10
Användarnamn: Frank0606

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Oscar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 918

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Autoexperten just för att jag har drömt om att en dag få öppna min egna verkstad. Jag känner också att Autoexperten inte har öppet så ofta och det vill jag ändra på. Jag ansöker till detta jobb för att jag min brorsa är vana vid att meka och har gjort det hela livet. Vi kommer tillsammans försöka driva firman uppåt, Vi kommer vara väldigt aktiva och anställa ganska många så vi kan ha öppet 24/7. Jag och min brorsa har drivit vianor tillsammans förut och därför kommer vi kunna driva Autoexperten väldigt bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på vianor och autoexperten tidigare och därför är jag väldigt erfaren av att meka samt vet hur det mesta fungerar. Jag har även varit chef över mekonomen så att jag vet hur de känns att vara chef och hur det fungerar. Har också jobbat på Marja-lisas bilfirma därför är jag väldigt van med kundtjänst.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Linus Larson och är 24 år, Det han gillar at göra på sin fritid är att hänga med vänner och meka. Han är en väldigt ödmjuk person och är väldigt trevlig. Han gillar inte när folk går på en och samma person och då kan han bli väldigt aggressiv. Hans styrkor är att han är väldigt stark och kan uppfatta situationer väldigt bra. Han har också svagheter och de är att han astma vilket begränsar honom från att göra olika grejer.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15:30- 21:30
Tisdag:16:00-22:00
Onsdag:15:30-22:00
Torsdag:15:30-22:00
Fredag:16:00-1:00
Lördag:10:00-1:00
Söndag:10:00-22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag då jag diggar multistaden extremt mycket.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja de är klart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka