Nekad Frank0606 | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusss

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil och mc

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? OscarR#0507

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1100+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vil bli chef på detta jobb just för att jag ser det som ett inaktivt jobb och jag gillar även att driva firmor då jag har varit chef på både marja-lisas innan och på gunnilas lyxbilar när det fanns. Jag kommer vara aktiv väldigt mycket och försöka få så många anställda som möjligt så att vi alltid har någon på firman ifall någon känner sig för att komma och köpa ett fordon. Jag kommer ta jobbet så seriöst jag kan och försöka bygga upp som ett schema och bygga upp mål för dagen, tex hur många fordon vi vill sälja osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter från innan för att jag har jobbat på marjalisas innan i ungefär en månad och jag tyckte att jag drev firman väldigt bra, det gick bra med försäljningen och jag tyckte det var väldigt kul. Jag har även varit chef på Gunnilas lyxbilar när det fanns förut och därför har jag väldigt mycket erfarenhet med försäljning och är bra på att prata med kunderna på ett vänligt sätt vilket jag ser som en fördel.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Linus Larsson och är 25 år, Linus gillar bilar väldigt mycket och det har han gjort ändå från att han var liten. Han hade en bra uppväxt med en familj som hade stort hus och bra med pengar, Linus pappa ägde Marja-lisas när Linus var liten och Linus var ofta med på jobbet då han gillade att vara i den arbetsmiljön. Linus kollade ofta på pappa när han jobbade och lärde sig snabbt, han praoade på bilfirman och sålde sin första bil. Det var då Linus visste att han ville bli som pappa. Linus började på ett finansgymnasium och han trivdes bra. Nu har Linus pappa sålt firman till en annan ägare och Linus är redo på att öppna sin nya firma.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varjde dag i 2-3 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag eftersom att jag diggar multistaden väldigt mycket.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka