Accepterad Frank0606 | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusss

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
10
Användarnamn: Frank0606

Länk till din steam profil: https://s.team/p/fvrk-hgqn/twbcngkf

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Frank

Vad är din discord tagg? ()Frank()#0507

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har fått 3 varningar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade 2 varningar sen innan och jag gjorde en sak som jag ångrar som relaterade till det. Som jag kommer förklara i frågan under denna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va såhär vi hade hört rykte om, groove. Så vi åkte till deras hus och stod på andra gatan sen märkte vi att ingen va där så vi kör tilbaka. Och på vägen tillbaka ser vi att vår vän har blivit kidnappat precis bakom huset. Så vi 3 som satt i rs6 hoppa ut på kommando och tog upp kniv och springer emot dem då de stod med ryggen emot vi döda ungedär 3 personer av 6 typ. De andra körde iväg med en bil. Sen så vi en kille i deras gata som hade flytt så vi hoppas ut igen o dödar han. Sen såg vi att vår vän hade blivit knivhuggen och de tog in han i deras hus. VI kallas för Pangish och vi gör allt för att rädda för varandra så vi tänkte en jävla dum ide som vi alla ångrar att springa in i huset och då döda vi den sista. Detta ångrar vi jävligt mycket och vet att vi skulle tämka på fearp och suntförnuft och denna server är den ända jag kör på och mina vänner kör på den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en rätt ban och bra gjort av eprox som gjorde rätt av sig och tog upp det riktig skön staff förutom

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft,Trafikregler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte springa in i huset och tänka på vad vi gjorde och speciellt när man inte har guns

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska tänka på vad man gör.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas du har lärt dig av ditt misstag.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka