Nekad Frank0606 | Ansökan till servervakt [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linusss

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
10
Användarnamn: Frank0606

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2006

Vad heter du på discord? OggB#0507

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jga kan spela från 15:30 till 21:30 på vardagar och på helger kan jag spela hur länge jag vill.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt just för att jag är en väldigt bra rp spelare men kan gör fel ibland precis som alla andra. Jag kan även reglerna väldigt bra och är aktiv väldigt mycket. Jag kommer göra mitt bästa och försöka hjälpa servern att komma vidare. Jag ser även väldigt många personer på servern som tex tar bilar på gz och håller på och jag vill förhindra det genom att kicka de.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt just för att hjälpa comunityt att utvecklas jg kommer vara väldigt aktiv och kommer kicka folk som lallar eftersom jag stör mig grovt på lallare. Jag kommer även dva mycket bilar eftersom att jag stör mig frovt på när det står bilar överallt. Ibland kan det vara så att bilarna har stått är så länge att de blir onsynliga och då kan man krocka i de utan att man ser de och det är väldigt jobbigt enligt mig.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Ja det har jag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte.

Senast ändrad:
Tillbaka