Accepterad Frank Furt | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frank Furt

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DoGeCrApSaCk/

Ditt Hex-ID: steam:1100001072381fd

Vad är din discord tagg? Mellumbias

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom inte såg hela bilden bakom, utan bara att vi pajade hans bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Sven körde på en snubbe som hade hasslat mig på en båts bil och förstörde den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vi kanske gjorde fel men tycker ändå inte att det är tillräckligt för en ban. Eftersom att han hade lurat mig på pengar är det klart man blir lack o han vägrade göra rätt för sig fast han jobbar för båtbolaget så sneade vi o pajade hans bil med våra bilar som hämnd. tycker det känns väldigt konstigt jag inte skulle gjort någonting och hur trovärdig är min karaktär om jag låter han pissa på mig?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig fått ban någonstans innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kanske inte behövt köra på hans bil men han vägrade lyssna när vi pratade med han och hotade att skjuta oss så vi körde på hans bil istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att det är fruktansvärt onödigt o köra på någons bil och förstöra den medvetet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Hade varit sjukt irriterande om alla hetsa om att få grejer lästa hela tiden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka