Accepterad frank björklvall | Medlem ansökning [Fillemannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frank björklvall

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip ohlen

Vad är ditt discord namn? wizz#5490

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Frank Björkvall

Franks liv tog sin start på sahlgrenska 2000/11/02. Detta blev starten på ett obalanserat och känslosamt liv. Franks uppväxt var inte lätt. Hans pappa hade ett ytligt missbruk där han brukade alkohl och droger. Han var inte försiktigt utan kunde dra en lina en torsdags kväll med Frank i famnen. Detta ledde till att droger normaliserades hos Frank. Redan vid 13 års ålder fastnade Frank själv i ett missbruk. Drogen var lsd. Det började väll som en rolig grej. Vad är det värsta som kan hända? tänkte Frank. Ju mer tiden gick blev Lsd:en en större del av Frnaks liv. Han kunde inte gå mer än 2h utan ha lsd under tungan. Frank snodde pengar ifrån släktingar, kompisar och andra bekanta endast för att kunna köpa denna drog.

Nu på senare tid har Frank fått hjälp ifrån flera olika ställen. Idag jobbar frank på SOC och hjälper andra barn som är i samma sits som han var i deras ålder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hållbar rp där scenarion inte alltid slutar med min vinst. Jag strävar efter en social och hållbar rp. Jag kommer satsa mycket på min OOC, När jag blir mer insatt och kunnig kommer jag satsa på att gå vidare till staff då jag blir glad av att hjälpa folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? grejen i ett scenario är inte att vinna hela tiden, t,ex att om du chansen att pita en polis för att vinna scenariot så ska du inte göra detta då du vill spela för att utdraget scenario

Hur hittade du Unive? kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka