Nekad Frank Andersson | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frank Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353535794

Vad är ditt namn i verkligheten? elliot

Vad är ditt discord namn? luccex6#7156

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Jag är född och ursprunglingen Svensk, heter Andreas Lindborg. Har en bror i staden som tidigare bott i den här staden extremt länge. Han är nu taxi chef och han ska försöka få in mig i den branschen. Jag själv är en medborgare som gillar fordon, samt är extremt trevlig. Jag har ett intresse för det “kriminella” iallafall jämfört med min storebror. Så det brukar vara jag som hamnar i skiten, men brorsan löser det. Utöver det ska jag försöka jobba mig uppåt, bygga ett namn och mitt mål är att gifta mig med en brud, skaffa hus och barn! Min ålder kommer att vara 21 år gammal. Jag gillar kläder och bilar så det är vad jag kommer investera i när jag fått pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Då Taxin behöver mig, och det kommer bli mycket enklare för mig att bygga den karaktären jag tänkt mig med whitelist. Framförallt gällande yrke. Det jag bidrar med har jag varit inne på med jag kommer vara en aktiv medborgare som är trevlig och snäll, kommer utöva yrken och sedan försöka skaffa tjej med hushåll och barn.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Detta är den absolut enda servern jag någonsin kört på samt kommer köra på i FiveM. Därför är det just denna servern jag vill ha whitelist på.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 50 timmar hittils

Hur hittade du Multistaden? Blev tipsad av min vän, som nu är (ingame) min broder.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Det var i starten när jag inte visste hur man hittade reglerna osv. Hade inte spelat dator på länge. Då drog jag på min några onödiga bans...

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope,endast denna

Tjena, Mathias här (storebrorsan). Det skulle vara sjukt underlättande för oss på taxin att få denna medarbetare med i branschen. Kan även påpeka att han är en skön roleplayare!

Tjena, Mathias här (storebrorsan). Det skulle vara sjukt underlättande för oss på taxin att få denna medarbetare med i branschen. Kan även påpeka att han är en skön roleplayare!
Förstår dig helt och hållet mathias.. Ansökan ser bra ut men skulle vilja ha lite mer på just varför.. Gör gärna en ny där du utvecklar Frank!
Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka