Nekad Franciskus | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franciskus

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 7 April 2007

Vad heter du på discord? Franciskus#3265

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 113

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer spela mellan 16-18 vardagar 10-12 16-19 helger men nu på sommarlovet kan det variera väldigt mycket.

Vad heter du? Markus Persson

Hur gammal är du? 28 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis så jag kan hjälpa till med att hålla staden säker. Jag har sett hur roligt det kan vara att hjälpa folk som har problem. Jag tror också att jobbet passar mig för jag är lugn, visar alltid respekt, blir inte lätt upphetsad och tar allting seriöst.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är nog att man visar alla respekt och kan hantera stressiga situationer. Det är också viktigt att man kan följa order och veta hur man ska hjälpa folk.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att polisens mål är att hålla alla säkra och att se till så man känner sig trygg i staden. Jag vet också vad våldstrappan och L O B är. Det finns också olika ranger i kåren som aspirant och assistent tex.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som polis i två andra städer. Jag var assistent på en och blev utbildningsbefäl på en annan. Jag har också varit med i några butiksrån.

Hur är du som person? Jag som person är ganska social, jag brusar inte upp mig i onödan och är en ganska lugn person.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte som jag vet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka