Accepterad Franciskus | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franciskus

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/666777894/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Franciskus#3265

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007

Berätta om din karaktär. Markus Persson, Född 1993, 28 år gammal, Bakgrund: Markus hade en väldigt bra relation till sin familj särskilt till hans mamma som kommer från USA. Hälften av hans släkt är amerikaner andra halvan svenskar. Båda hans föräldrar jobbade på mekonomen. Redan när Markus bara var 10 år började han läsa mycket om fordon. Han älskade tanken att åka runt och hjälpa människor om dom hade problem med bilen. När han tog studenten fick han höra att hans föräldrar dog i en bilkrasch han blev deprimerad men 3 år senare tänkte han att han kunde kanske hjälpa någon annan så dom inte behövde dö. Han sökte direkt jobb på postnord, där han jobbar kvar än idag, men han vill nu bli anställd på mekonomen. Hans har intresse för bilar och motorcyklar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på denna server nu ett tag utan ett medlemskap men de har varit ganska tråkigt typ, eftersom man inte kan ha något riktigt jobb och jag kan inte ha en hög RP nivå. Jag tycker Unive är en riktigt bra server med riktigt bra scripts och ett bra Community som jag gillar. Jag tänker om jag får ett jobb med en större uppgift kan jag nog hjälpa till att få servern till en lite högre RP nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag hitta servern genom att se att det var väldigt många som spelade på den så då undra jag vad det var alla gillade, så jag gick in på servern och träffade en massa bra personer och alla scripts jag testade var jätte bra, så då blev jag intresserad.

Hur hittade du Unive? Som sagt frågan över

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få folk att tycka att servern är så verklighets trogen som möjligt och att höja andras RP-Nivåer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att höja min RP samt andras RP nivåer, träffa nya personer och personligheter samt att göra jobbet lite lättare för mina kollegor.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka