Accepterad FrallaN1 | Whitelist ansökning [Deeney] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FrallaN1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803485745/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alexandeeeeeeeeeerrrrrrrreee#4444

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frallan och är född i multistadens mest fattiga gata, mina föräldrar dog när jag va 3 år i en bilolycka, sedan dess har jag inte varit samma person, och nu jag är kriminell, knarkare, är deprimerad, aggressionsproblem, ungefär 25 år gammal, har suttit inne, asså jag har inte mått bra dom sista åren, men jag vill försöka förändras men just nu så bor jag i en ful liten stuga i multistaden med min kompis han heter David, aka DavAndEri, och vi försöker bli miljonärer det är vår dröm, vi båda är 25 år och försöker förändras och försöka nå vår dröm! För 3 år sen försökte jag och David råna en bank det slutade med att jag blev skjuten i benet, jag kommer ihåg när jag plötsligt vaknade upp i sjukhuset jag undrade vad som hade hänt, sen efter nån månad så blev jag frisk igen, och fick ett år i fängelse, så det var det, och sen efter det så började jag och David verkligen försöka och klara färdigt vår dröm, Jag och David träffades när vi va små på dagis, och sedan dess hade vi hade bestämt att börja på med vår dröm och som du ser så... gick det inte så bra... och nu är vi här.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för jag är en rolig spelare som gillar och prata med olika personer som jag träffar, och vill bli välkänd av folk som jag träffar på multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag vill lära känna andra folk som jag träffar i multistaden, och vill bli välkänd i ert community.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis hittade den på FiveM menyn.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att försöka göra allt som jag har drömt om sen jag började på dagis, träffa nya vänner, träffa folk, jag vill bli bättre på att nå mina mål.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på nån annan server.

Kom ihåg att du måste ta din intervju innan 23.35 imorgon annars blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka