Accepterad Frallan | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frasse

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199226157883/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans Stenman

Vad är ditt discord namn? Frasse#5214

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Svensson. Han är 35 år. Göran har haft en svår uppväxt med sin familj. Den enda kvar är bara sin brorsa som heter Kurt. Görans pappa lämnade när Göran var 5 år. Hans pappa tog livet av sig eftersom han missbrukade och drack alkohol hela tiden. Mamman dog precis när Göran hade flyttat hemifrån. Hon tyckte att hon kände sig ensam så då började hon också missbruka. Hon blev tagen för narkotika brott och fick 3 års fängelse. När hon släpptes tog hon livet av sig. Göran har försökt att inte tänka på det. Han har börjat gå på gym. Det gör så hans tankar inte bara är om familjen. Han är annars en väldigt snäll och är väldigt intresserad i att laga bilar. Hans drömjobb är mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom om någon t.ex. lallar så kan jag reporta det på direkten. Jag kommer vara väldigt aktiv på denna server. Jag spelade på denna för ett tag sedan men nu har jag kommit tillbaka eftersom jag ska bli seriös med mitt rp:ande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra så att den RP:n håller sin nivå och inte inte blir dålig.. Somsagt är jag väldigt seriös med rp:n. Jag kommer muntra upp andra personer att spela just denna server eftersom för den är så bra och seröst rp:ande. Förut när jag spelade så var jag inte så seriös men nu är jag det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte köra tills man dör man ska ha roligt när man rp:ar. Alltså att man gör så att båda har det kul även om man inte vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att först kollade jag på youtube på gta och då kom det upp en video, hur man spelar fiveM. Då kollade jag på den och laddade ner det och sedan sökte jag upp Gta RP på svenska på youtube och då såg jag att manoriteten spelade på unive och då ville jag också testa det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka