Accepterad Frallan#9976 | Ansökan till Servervakt [knegge1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frallan#9976

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad heter du på discord? Frallan#9976

Vad är ditt Hex:ID steam:110000145e759fa

Ange ditt födelsedatum 10 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. JAg kommer vara aktiv mycket eftersom att det är lov nu och allt jag kommer vara online ungifär 5 timmar per dag minst
. Vissa dagar kommer jag kunna vara inne lite mindre timmar per dag eftersom att jag har skola och har ganska många prov mwen kommer kunna vara ine varge dag vad jag tror just nu men nu har jag också sportlov så då kommer jag kunna vara inne med än vanligt

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varigt medlem på unive ganska länge vet inte exakt hur länge men det var innan 2025 tror att jag blev medlem i september eller något

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) NEj jag har aldrig blivit bannad på unive i hela mitt liv

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ser till att servrarna funkar som de ska. Om det händer något med servrarna, som att de slutar funka eller går långsamt, så är det servervaktens jobb att fixa det. Man kollar på loggar, övervakar systemet och ser till att allt är i ordning, både förebyggande och när det behövs akut hjälp.En servervakt ser till att alla på servern följer reglerna. Om någon är elak eller sabbar för andra, säger vakten till dem att sluta. De hjälper också om någon har problem eller behöver hjälp. Det är deras jobb att hålla ordning.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill göra servern till en bättre miljö och få bort dom som gör regelbrott och som lallar på servern och för att jag kommer hjälpa till väldigt mycket med olika saker. Jag kommer bidra också med roliga senarion utan alla som gör regelbrott och alla som också gör sådant olika regelbrotar. Jag vill desutom också bli servervackt eftersom att jag tycker att det käns bättre och så att de andra känner sig gladare medans dem spelar på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption handlar om att använda sin position för att få olagliga fördelar, som att ta emot mutor eller ge förmåner åt vissa på ett orättvist sätt. Som servervakt kan det innebära att man tar emot pengar eller gåvor för att ge bättre service till vissa gäster. Abuse betyder att vara elak mot någon. Det kan hända på en server, som i spel, där någon mobbar eller förstör för andra. Det kan också vara om man använder AI för att lura eller göra dåliga saker. Abuse är när någon inte är snäll mot andra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka