Nekad FR4G | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FR4G

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? FR4G#6044

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: AHMED HASSAN 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skämtsam, knasig, tuff

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed Hassan är en 27-årig man som nyligen har flyttat till den lilla staden Unive. Han lämnade sin gamla hemstad bakom sig i hopp om att börja om – men också för att hitta sin plats i ett nytt sammanhang. Ahmed är inte den som trivs med att vara ensam, och i Unive letar han efter något mer än bara ett hem – han vill känna tillhörighet, respekt och gemenskap. Redan första veckan började han lära känna folk på stan, mest genom att hänga i olika parker, spelhallar och kvartersbutiker. Det dröjde inte länge innan han hörde talas om ett lokalt gäng som rörde sig i området. För Ahmed, som vuxit upp i en tuff miljö där lojalitet och gatans regler betyder mycket, kändes tanken på att vara med i ett gäng både bekant och lockande. Han vill inte vara ensam i en ny stad. Att vara med i ett gäng, för honom, är inte bara spänning – det handlar om att ha folk runt sig som har ens rygg. Några av medlemmarna har redan börjat lägga märke till honom, och han hoppas snart bli en del av gruppen. Ahmed är smart, lugn och lojal – egenskaper som gör att han snabbt vinner respekt. Även om han vet att vägen in i ett gäng kan vara både farlig och komplicerad, är han beredd att ta risken. Unive är en ny plats, men Ahmed är fast besluten att göra sig ett namn. Oavsett vad det kräver.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidra till en skön stund, bra action och en jävligt rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska välja rp före sitt eget bästa, till exempel du och en annan kör ett litet race med bilarna, du släpper av gasen vid slutet så motståndaren vinner och sen säger att du blev rädd av den höga hastigheten eller liknande för att skapa så bra rp som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1: ooc, rdm, vdm, nlr, meta gaming,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? När jag såg att gta rp var en grej och när jag testade det för första gången, vilket var just på unive så var jag så jävla mind blown för att jag fattade inte hur allt dethär funkade. Exakt den reaktionen vill jag att andra ska få som inte har börjat eller sett gta rp innan och jag vill arbeta så att så många som möjligt kan känna den känslan man fick när man testade det för första gången.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka