Nekad Fr3ddy | Whitelist ansökning [Jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fr3ddy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198063352368/

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? Freddy#3326

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lill-Snorre vars namn kommer från en avlägsen släkting från land långt ifrån denna ö. Han flyttade hit pga problem med sin dåvarande sambo vilket inte var relaterat med deras kärleks liv. Han flyttade hit för att börja om på nytt i den stad för att glömma bort sin problem och vissa för alla att oavsett sina bristfälligheter kommer Lill-Snorre inte vika undan för eventuella utmaningar som kommer i hans väg. Man kan beskriva honom som älskande och inte rädd att prova på ny saker, vilket jag tror är mycket bra eftersom denna ö har mycket att erbjuda. Han har tidigare varit en

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfarenhet inom RP, har mer är 600 timmar från en tidigare Arma server, men har just nu flyttat över till GTA. Jag känner att utifrån mina nuvarande kunskaper inom RP kan jag erbjuda eller vara en del att oförglömliga event eller situationer som man sent kan glömma. Jag vill helt enkelt ha roligt med andra människor och utforska vad denna server har att erbjuda.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom denna server verkar ha en mycket aktiv community och ett stort antal aktiva spelare

Hur hittade du Unive? Jag swipade igenom FiveM server lista och hittade den som den mest aktiva svenska servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha det roligt med förhoppningsvis med många andra som också vill uppleva många roliga situationer eller stunder och att utveckla mina kunskaper inom RP för att ha det så roliga som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Nekad! Utveckla lite mer på varför frågorna så ska de lösa sig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka