Accepterad Fr0sty | Medlem ansökning | johnpork1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fr0sty

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Fr0sty#6614

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Bengt Olofsson kommer att fokusera på bilhandeln och göra allt inom rpn roligt han gillar att meka med bilar och han tycker det är extremt roligt att prata med nya människor och ha ett gött snack med folk och gör rpn på unive extremt rolig jag har också en bästa vän vid namn Adam Svensson vi båda är födda 1994 och gillar att åka bil tillsammans och hitta på roliga saker som vänner brukar göra, Jag och Adam fyller också är ganska nära varandra då han fyller år 5 April och Jag den 7 april vilket gör att vi brukar fira våra födelsedagar tillsammans vilket är extremt roligt då vi brukar hitta på roliga saker som att åka bil och mecka med bilar. Jag och Adam gillar verkligenj vårat jobb också då vi båda jobbar på mekonomen. Men en dag gick allt detta fel då jag och Adam Började med Kriminella aktiviteter efter jobbet vilket är väldigt dåligt då Adam vid 25 års ålder åkte in på livstid och nu sitter jag själv och är redo att flytta in i Unive City och påbörja ett helt nytt liv och göra allt jag har igen eftersom jag är efterlyst och ska påbörja ett nytt liv vid namnet Levi Svensson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra en rp som är rolig för båda parter och som gör att rpn blir roligare kommer fokusera på att göra roliga scenarion och scenarion som är välutvecklade och som kommer bidra till att min omkrets har bra rp också. Jag kommer komma med roliga kriminella scenarion så som vapen handlingar och roliga drog handlingar som kommer göra rpn väldigt rolig och som kommer utveckla och skapa nya och roliga scenraion på unive med mina vänner jag kommer lära känna samtidigt jag åker runt och lär känna nya personer hela tiden och skapar rolia scenarion under tiden jag är inne på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra ett scenario som är roligt för båda parter och att alla blir glada och nöjda tillexempel på ett butiksrån ska man inte ta världens snabbaste bil utan ta en bil så polisen hinner ikapp och att alla har roligt och inte alla bara drar därifrån och hela scenariot blir förstört

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom server listan inne på fivem

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka