Nekad fr0ntez | Medlem ansökning [erikozzt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fr0ntez

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198152452345/

Vad är ditt namn i verkligheten? Armin

Vad är ditt discord namn? FrontezTV#6969

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 22 årig kille vid namn Armin Catovic, som växte upp fattig och hade inget annat val än att börja med kriminalitet. Han försörjde sig själv och sin familj genom att sälja droger på gatorna och även råna butiker. Min karaktär är en charmig men seriös person som håller väldigt mycket ilska inom sig. Armins intressen är snabba bilar och snabba pengar. Hans mål är att skapa ett gangster imperium.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en väldigt seriös RP:are och kommer bidra med väldigt unika scenarion med både skratt och seriöshet. Jag håller mig även väldigt mycket till reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att Unive är en av Sveriges största roleplay servrar och jag har spelat på den ett tag och jag kände att det var dags att försöka bli whitelistad.

Hur hittade du Unive? Laddade ner FiveM och så såg jag servern på Top Servers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa så unika scenarion som möjligt då alla kan känna att dom har tagit del av något väldigt speciellt och seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna nya människor som man kan rp:a med oftare. Även försöka utveckla min RP förmåga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka