fpsbaaron
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198235286344/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: fpsbaaron
Vad är din discord tagg? Aurevoir#8596
Vem var det som bannade dig? Benim
Hur lång tid var din ban? 19dagar och 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade någon utan anledning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gjort min gubbe och spawnat och sedan slog jag en afk kille som satt på en cross.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker jag gjorde fel men jag visste inte vid det tillfället att det var förbjudet, läste igenom reglerna lite snabbt tyvärr men tycker inte man ska få 20 dagars ban för något sådant speciellt om man är ny på hela gta rp grejen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte haft tidigare bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dödat någon utan anledning
Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att jag ska läsa igenom reglerna mer noggrant och att verkligen inte döda någon utan anledning! Kommer verkligen följa reglerna och inte göra om mina misstag.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: fpsbaaron
Vad är din discord tagg? Aurevoir#8596
Vem var det som bannade dig? Benim
Hur lång tid var din ban? 19dagar och 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade någon utan anledning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gjort min gubbe och spawnat och sedan slog jag en afk kille som satt på en cross.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker jag gjorde fel men jag visste inte vid det tillfället att det var förbjudet, läste igenom reglerna lite snabbt tyvärr men tycker inte man ska få 20 dagars ban för något sådant speciellt om man är ny på hela gta rp grejen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte haft tidigare bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dödat någon utan anledning
Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att jag ska läsa igenom reglerna mer noggrant och att verkligen inte döda någon utan anledning! Kommer verkligen följa reglerna och inte göra om mina misstag.
Har du läst våra regler? Ja