Accepterad foxyyyyy | Medlem ansökning [Skyline]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

foxyyyyy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199395228609/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Foxx#5260

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2006

Berätta om din karaktär. Barry Henrikson född 1999-05-07.
Barry hade det tufft när han växte upp hans pappa var väldigt våldsam mot både han och hans mamma. Pappan hade också ett alkoholmissbruk. barry och hans mamma hade en bra relation, Även fast mamman blev slagen väldigt mycket så försökte hon inte att visa den smärtan hon var i. Men efter en kväll så fick Ulles mamma besked att pappan hade gått bort i rattfylleri. Ulles mamma blev väldigt deprimerad, medans Ulle han själv tyckte att det var bra. Ulle gillade aldrig sin pappa särskilt mycket. Där i mot så försökte Ulles mamma ta livet av sig flera gånger. Så Ulle ville inte vara med om när hans mamma går bort så han packade sina saker och försvann till
Los Santos.......

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför just jag ska bli medlem här på unive är för att när man vill medlem så får man vissa Perms ingame som att kunna använda sig utav Twitter och blocket o mer till exempel så kan jag komma längre in i RP o rpa bättre genom kunna använda mig utav medlems permsen vill till exempel jobba på dem olika wl jobben o måste vara medlem för det och kommer bidra med en bra RP till servern och tycker jag ska bli medlem för att jag är aktiv o rpar mycket o vill köra seriöst här på ortenwave o kunna hålla wl jobb ingame för tycker det är roligt o rpa som wl jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp. Jag kommer lyssna på alla staff som säger något till mig. Jag ska hitta ny medlemmar till servern. Jag kommer spela bra polis rp. Jag kommer inte göra något regelbrott. Jag kommer bidra med bra scenarion. Jag kommer rp som om det skulle vara riktiga livet. Jag kan alla reglerna och jag vet vad jag ska göra i många situationer. Jag kommer alltid hålla en bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska tänka på alla i scenariot tillexempel att man gör ett butiksrån och det är en som ska hämta något som den har glömt och sedan åker man där ifrån för att inte tillexempel bli tagen av polisen för man inte vill förlora sina saker så man ska alltid tänka på andra i scenariot men man kan göra såhär typ att man har en radio och så säger man i den jag måste åka göm dig i en buske eller något för då tänker man p sin mortparten.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar här

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i ”Väntrum” under ”Medlemskap AVD”.

Tillbaka