Accepterad foxyyyyy | Medlem ansökning [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

foxyyyyy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Foxx#5260

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Raven Foxx och hans liv har varit väldigt annorlunda inte bra o inte dåligt eller ett visst tag så var det inte så jätte bra under hans uppväxt så han pappa drack väldigt mycket osv o då fick Foxx sitta i rummet o hålla för öronen för hans pappa stod o skrek på hans mamma som gjorde allt hon kunde för allt o alla o var hjälpsam o han grät o grät för pappa skrek på mamma men till slut när Foxx var 14 år så fick han nog en dag o gick emot själv o då kom det so mej var väntat han fick ett slag av sin egna far o då under natten flydde han o sin mamma till staden unive o bor tryggt o säkert här nu utan pappan o inte träffat på honom igen men nu mår dem båda bra förutom dem har ont om pengar o då Foxx har hittat en kompis här som heter Neo Fadim o dem hamnat fel spår båda av samma anledning mamma har ej råd o handla längre ont om pengar o då dem samarbetar för o göra allt dem kan för o försörja sina mammor hur tror du det gick för Raven Foxx

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med kriminell rp men inte bara det även vanlig medborgare rp också men en välutvecklad o hög rp nivå o visa upp den genom ha social rp o bra o inte kort fattade scenarion som så o bara skjuta nån kidnappa o ha krav elelr annat för o ha social rp o ha roliga scenarion o visa upp mig som person o kommer bidra med bra rp till unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid vinna ett scenario o ibland vinner o man förlorar ibland

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka