Inaktuell Foxiz | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du detta förslag?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .

Foxiz

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
23
Berätta om ditt förslag Hej Alla. Jag vill få tillbaka Brandkåren till staden. Det har varit väldigt dött där innan för att dem gör samma jobb som sjukvården. Jag har hittat ett script som skapar olika typer av bränder på olika ställen runt om på mappen. Med detta script så kommer den allmäna RP-nivån att höjas och det kommer att bokstavligen vara svinkul att jobba på brandförsvaret. Om ni inför detta script så kan jag ta på mig chefs-rollen och få igång brandförsvaret.
Detta mod skapar som sagt olika typer av bränder på olika ställen på mappen och det kan vara allt från en soptunna till ett stort hus som brinner. Kontakta mig gärna på Discord om ni har några ytterligare frågor.

Hur ska förslaget implementeras? För att starta allt så öppnar ni brandkåren igen och lägger in scriptet med bränderna så att brandkåren kan åka på olika larm som t.ex medvetslös medborgare, brand i villa, trafikolycka.

På vilket sätt är det en förbättring? Detta är en förbättring för att det då finns ett brandförsvar i staden som kan åka på olika typer av scenarion som t.ex villa brand och det kommer att bli en mer realistisk RP för att man har dem jobb som är samhällsavgörande i verkligheten.

Länkar och annat material som visar förslaget: https://forum.cfx.re/t/release-fire-script-onesync/1751606

Hade varit riktigt kul att få in på servern

Tillbaka