Nekad Foxiz | Chef-jobb ansökan Sjukvården

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foxiz

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
23
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka som regionchef till Sjukvården.

Vad heter du IRL? Jag heter Anton IRL

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Har 500+ timmar på Fivem men 460 tim på Unive RP.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för sjukvården för att jag tycker att det har varit ett ganska inaktivt jobb på den senaste tiden och jag vill ta över där för att styra upp allt, anställa fler personer samt sätta högre krav på dem anställda så att sjukvårdens RP höjs och utvecklas. Sen så är jag väldigt kunnig inom jobbet och har jobbat här i över 2 månader så har samlat på mig en del kunskaper genom min resa i sjukvården och jag känner att jag vill kunna dela med mig av det till alla så att vi utvecklas framåt och att alla känner att de har lärt sig något nytt varje dag. Jag är även en väldigt målmedveten, engagerad och allmänt duktig på allt som har med sjukvården att göra och jag tycker att det är extremt roligt att jobba på sjukvården och träffa alla arbetskollegor samt kunna anställa nya personer som man sedan lär känna. Jag vill som sagt höja RP i sjukvården och det tänker jag göra genom att utveckla utbildningarna med material från verkligheten och innan själva utbildningen utförs så kommer jag att skicka ett Youtube klipp och ett drive dokument med allt de behöver kunna till utbildningen för att klara den galant. När man utbildar folk så är engagemanget från deras sida det viktigaste, det är okej att inte klara allt på en utbildning men om man ändå har en förståelse för vad man gör och har en vilja, ett driv framåt att vilja utvecklas så tycker jag ändå att man förtjänar att bli godkänd för att jag då ser potential i den personen och jag vet att hen kommer att lyckas inom sjukvården och om en lyckas så kan alla lyckas brukar jag säga.

Utbildning:
Utbildningarna kommer att gå till på följande sätt. Alla kommer 2 dagar innan utbildningen att få material utskickat till deras discord som de kan plugga på innan utbildningen börjar, lite som att ta körkort IRL. Efter det så kommer vi att ha teori på sjukhuset i chefsrummet och jag kommer gå igenom en plan för hur vi ska gå tillväga och ge info om punkter som de kommer att testas på. Ett exempel på punkter som kan testas är Stresstålighet, noggrannhet, bedömningsförmåga, förberedande innan själva scenariot och sist men inte minst Utförningen av scenariot och deras RP-Nivå. Håller man inte den RP-nivå som förväntas så blir man icke godkänd och kommer att få gå om utbildningen. Efter utbildningen så samlas alla på chefs kontoret där jag kommer att gå igenom svaren och punkter som jag tyckte var bra samt några som kan utvecklas. Sedan kommer jag att ta in 1 och 1 i ett enskilt rum för att ta upp specifika punkter kring den individen och även informera om de blev godkända eller inte.

Kortsiktiga planer:
Jag har både tankar och ideer på hur vi ska förbättra sjukvården både kortsiktigt och långsiktigt. de kortsiktiga planerna är att få upp aktiviteten i sjukvården och även göra ett system för hur man klättrar i ranger och en dag når toppen. jag kommer att göra en lista på olika saker som förväntas av en i den rang man är i och som alla kan se för att då veta vad som krävs av en för att bli höjd. Om man kollar generellt idag på servern så har sjukvården många som jobbar för pengar och det märker man hyfsat snabbt vilka det är. Jag kommer att dra ner Receptionisternas och undersköterskornas löner något för att det ska minskas på personer som bara tar en intervju och sedan inte vill utveckla sin RP och behålla den rang de är i t.ex receptionist. Om jag drar ner på lönerna så kommer man att vilja höja sig och då kommer man att behöva gå utbildningar för att göra det och då kommer det allmänt att bli en bättre RP för att man tar alltid upp någon ny kunskap på en utbildning även jag gör det och man kan aldrig få för mycket kunskaper. Deras löner kommer att dras ner till 9000:- för receptionist och 13000:- för Undersköterska.

Långsiktiga planer:
de långsiktiga planerna kommer att vara att höja sjukvårdens aktivitet samt ha utbildningar ofta och även ta bort samt lägga till olika enheter som man kan utbilda sig till, ett exempel på en utbildning som ska tas bort är Båtutbildningen. Den är extremt onödig och oanvändbar för den bidrar bara till lall på havet och det drar resurser från andra utbildningar som är betydligt viktigare än den t.ex Grundutbildning och transportutbildning. Jag kommer att ersätta båtutbildningen med en MC-utbildning och jag kommer att skapa själva MC själv för har en del kunskaper kring att scripta och skinna.
Sen så kommer jag inte att skapa en hemsida för jag tycker att det är onödigt att lägga ner så mycket tid på något som bara ser bra ut men inte fyller någon riktig funktion. Istället så kommer jag att ha utvecklade Drive dokument med utbildningar. Det är bättre att lägga tiden som det tar att göra en hemsida på själva RP ingame för det är där man spenderar tiden och det är där man utvecklar allt och alla.

Sammanfattning:
För att sammanfatta allt så är jag en väldigt engagerad och målmedveten person som gillar att hjälpa andra och se dem lyckas. Jag RP,ar likadant som jag beter mig IRL för att det höjer själva nivån på RP och jag brukar tänka att om man bara är sig själv så kommer alla att acceptera en för den man är och då kommer man lättare att kunna anpassa utbildningar efter personerna så att dem utvecklas och tar lära av kunskaper på bästa sätt. Jag kommer att ändra med lönerna och skapa nya utbildningar med helt andra upplägg än innan.
Men som sagt tror jag hade passat som chef och hoppas verkligen att ni väljer mig:)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter kring sjukvården och Rp-overall. Jag har varit sjukvårdare i över 2 månader varav 3 veckor som överläkare. Jag är väldigt engagerad i sjukvården och hjälper i dagsläget den befintliga ledningen med vissa beslut och jag tycker att jag är en person som har lätt för att fatta rätta beslut och inte göra något förhastat. Jag har Rpat som polis och brandman tidigare och har även tagit mycket kunskaper från dem yrkena och fört in i mitt Rpande i sjukvården.
Jag har också eventuella exempel på framtida utbildningar i drivedokument som finns nedan:
https://docs.google.com/document/d/1oDslWceLlfiC5Oz1XoCQLlazTZM_B4dHSS5j9WAMR1s/edit?usp=sharing

Beskriv din karaktär?
Bakgrund: Min karaktär heter Anton Nyström och är 25 år gammal och bor med sin familj i en lyxvilla i Beverly Hills också kallad strandvägen. Anton växte upp på 90-talet med sin familj som bestod av pappa, mamma och syster. Han bodde inte speciellt stort utan de delade alla på en 3a strax utanför staden. Han gick i skolan och tyckte att det gick ganska bra och han trivdes väldigt bra med alla klasskompisar och lärare. Han gick ur grundskolan med ganska höga betyg och hans största intresse var att hjälpa folk. Han började plugga på ett gymnasium i staden som var inriktat på natur och samhället och efter gymnasiet så sökte han till läkarlinjen och kom in.
Under tiden som han pluggade till läkare så gick han praktik hos polisen och han fick många nya vänner och mycket nya kunskaper via det.
Han pluggade till läkare i ca 4 år och efter det så jobbade han på räddningstjänsten i ca 1 år och han blev insatsledare samt senare chef.
Han slutade dock som chef för att han kände att han inte riktigt hörde hemma hos räddningstjänsten och det var då han blev sjukvårdare.
Nu har han varit sjukvårdare i över 2 månader med extremt mycket kunskaper kring allt som har med sjukvården att göra. Chefen som var innan fick sparken och nu känner Anton att han vill ta på sig den rollen och utveckla sjukvården till att bli topp notch.

Familj:
Anton har nu en sambo som han lever med i en lyxvilla på strandvägen och han kör en Rolls Royce som är specialbeställd. Anton Jobbar väldigt mycket för att han har jobbet som både ett kall och en hobby. Hans framtidsplaner är att skaffa en familj och göra så mycket saker han kan innan han dör.

Mer kring sjukvården:
Anton har som sagt jobbat stenhårt på sjukvården under en längre tid med flera olika personer i ledningen. Han har utbildat sig till överläkare, helikopterpilot samt akutläkare och han tycker att det är väldigt kul att kunna hjälpa folk. Han har många planer på hur sjukvården ska kunna utvecklas och en av de är att skapa nya utbildningar som har ett helt nytt tillvägagångssätt med många roliga steg i sig. Han kommer att köpa in några nya fordon till sjukvården och även ta bort båtutbildningen från sjukvården för han anser att den är onödig och tar massor av energi och resurser som man kan lägga på annat. Istället så får kustbevakningen sköta allt till havs och vi på sjukvården får vänta vid land på dem. Han kommer att se till så att en MC kommer till sjukvården och det kommer att bidra med nya utbildningar och fler roliga stunder med de anställda.
Sammanfattning:
Anton är en extremt trevlig person som älskar att hjälpa folk och han utnyttjar dagen till 100% för att görad en så maxad för alla i hans omgivning. Han är också en väldigt kunnig person som skulle älska att ta på sig chefsjobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne mellan 17-22 alla vardagar ibland längre än 22 och 10-01 på helger. Sen så kan jag vara inne längre på Fredagar men det är olika. På loven kan jag nästan alltid men som sagt det varierar.

Skulle du fortsätta och spela på servern ifall du inte blir chef? Jag skulle absolut fortsätta köra på servern ifall jag inte blir chef för att jag jobbar redan inom sjukvården och älskar det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan server och kommer inte att göra det för har redan hittat den bästa:)

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst alla regler och kan dem som flytande smör och har även varit support tidigare:)

Sammanfattning:
Jag är en målmedvetenperson som älskar att kunna hjälpa folk, jag har stora planer på nya utbildningar och hur vi ska få RP nivån att höjas samt utvecklas. Min karaktär älskar sitt yrke och är extremt erfaren och jag kommer vara aktiv mycket.

Senast ändrad:
+repa Jag och foxiz har varit chef för brandkåren och fick då beröm för att vara en av de bästa cheferna genom tiderna och han har goda erfarenheter han har även varit enhetschef och tar allt seriöst.

-rep Har inte tillfört tillräckligt till sjukvården, och är inte aktiv eller delaktig i jobbet överlag.

-rep Har inte tillfört tillräckligt till sjukvården, och är inte aktiv eller delaktig i jobbet överlag.
Om du bara visste vad jag och Jacob gör om dagarna:)

Han har varit mer aktiv än dig på en dag en du har varit under hela din karriär jag har aldrig sätt dig i tjänst

+rep Skulle varigt riktigt bra chef och ni staffs vet vad jag tycker

+rep, kung! Du skulle absolut passa som Chef och göra jobbet skit bra! Väldigt aktiv och trevlig , har också pantion för det han gör!

Han har varit mer aktiv än dig på en dag en du har varit under hela din karriär jag har aldrig sätt dig i tjänst
haha, är mest aktiv på hela sjukvården, bara för att man inte sitter i radion eller skriver i inaktivs chatten så betyder inte det något. Jag sa min åsikt :)

haha, är mest aktiv på hela sjukvården, bara för att man inte sitter i radion eller skriver i inaktivs chatten så betyder inte det något. Jag sa min åsikt :)
det har du all rätt att göra, ha det gött

Har över 2,5 månaders erfarenhet i sjukvården och har totalt över 200 Tim på bara sjukvården
har över 800 timmar på enbart sjukvården, men bara min åsikt :9 men inget illa, du är skön som person :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka