Accepterad Foxiz | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foxiz

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
23
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? saras bil och MC Chef

Vad heter du IRL? Anton Nyström

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på saras för att jag anser att jag är mogen för jobbet och har en tillräckligt hög RP-nivå för att klara av jobbet. Jag är en trevlig person som har lätt att prata med folk och jag har extremt mycket erfarenheter. jag har spelat på denna server i över 6 månader och har varit både anställd och chef på ett x antal olika bilfirmor. jag är också väldigt lugn och bra på att ta konstruktiv kritik och jag vet hur man ska behandla en kund på bästa sätt för att få de nöjda. Jag kommer att se till så att alla trivs på saras och tycker att det är ett roligt och lärorikt jobb som det är värt att stanna på. Mitt mål är att så många som möjligt ska vilja jobba på saras och trivas och det är ett mål som jag ska sätta upp långsiktigt. I början så ska jag anställa så många som möjligt och försöka att verkligen få igång jobbet och har en riktigt trevlig introduktions fest.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har som sagt väldigt mycket tidigare erfarenheter då jag har jobbat på att x antal bilfirmor och jag vet hur man ska behandla en kund för att få de nöjda och vilja komma tillbaka. Jag har varit chef på Marja-lisa och det var nog den bästa perioden som marja-lisa någonsin har sätt, vi gick väldigt mycket profit och hade många anställda vilket jag tyckte var kul och många uppskattade att vi hade bra öppettider. Jag har även haft andra jobb som t.ex Läkare, polis, brandman etc. Men alla de jobben har gemensamt att man träffar väldigt mycket folk och det bidrar ju till att man får det lättare att prata med folk. Han har också många tidigare erfarenheter från transportsektorn för han jobbade som taxichaufför med sin bror Sten-Klas under en period.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Stig-Åke Svensson och är 63 år gammal och bor i en liten villa strax söder om staden. Stig-åke växte upp på landsbygden med sin pappa och hans bror Sten-klas svensson. De jobbade mycket på gården och det uppskattades av deras pappa. Stig-åke gick i skolan ca 30 min från deras hus så han fick åka skolbuss varje dag till skolan tillsammans med massa andra barn. Stig-Åke hade ganska lätt för skolan men han hade ätstörningar vilket gjorde att han gick upp i vikt ganska snabbt. Han blev retad i skolan för sin storlek vilket gjorde honom ledsen men i slutändan så stärkte det honom som person så idag så tar han ingen skit från någon och folk kan kalla han nästan vad som helst utan att han bryr sig. När han gick ur grundskolan så arbetade han på en bilfirma som bilförsäljare och han tyckte att det var kul så han lyckades bli chef efter bara några månader. efter det så blev han sjukskriven pga depression och därefter började han arbeta med sin bror på stadens taxifirma. Nu vill han börja jobba på saras och han har stora planer för att få det till ett bra jobb och en trevlig verksamhet för alla.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag ett x antal timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart skulle jag det.:)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Absolut, har varit staff så regler är inga bekymmer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka