Accepterad Foxiz | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foxiz

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
23
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Anton Nyström

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 575

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på qpark för att jag känner att jag är en mogen och trevlig person som har väldigt lätt för att snacka med personer. Har väldigt mycket tidigare erfarenhter från t.ex securitas, polisen och sjukvården så vet hur man ska driva ett jobb för att få det att gå framåt och utvecklas. Tycker att den "vanliga" personens RP är väldigt kul och känner att jag är trött på att vara kriminell så nu är det dags att skaffa ett fredligt jobb och kunna gå i taket med kul och utvecklad RP samt scenarion. Planen är att jag ska ta över jobbet och jag och min biträdande ska sätta upp planer för hur vi ska utvecklas och jag tror att våra business kan växa väldigt snabbt om alla gör vad de ska och lappar många bilar. jag vet att vi har ett allmänt problem på servern nu då folk ställer sina bilar här och var men vi ska få bort allt sånt och det är vårat långsiktiga mål är ju som sagt att få bort alla felparkerade bilar från staden så att ingen riskerar att dö i trafiken för att de kör på en felparkerad bil:)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många tidigare erfarenheter. Har jobbat som polis och även på Securitas. Har varit chef för sjukvården och har väldigt mycket kunskaper där. Känner att jag har allmänt mycket kunskaper som jag vill kunna dela med mig av och göra så att andra kan utveckla sin RP. har kört RP länge på Unive och är väldigt duktig på att hålla en hög Rp-nivå och jag vet hur man ska hantera olika situationer. Som t.ex om någon blir arg när man lappar dess bil. Har som sagt en strikt plan på hur vi ska utveckla våran verksamhet

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Kenta Laxnacke och är 53 år gammal. Han är uppvuxen på landsbygden med en väldigt lugn och trevlig familj som älskade honom. Han blev mobbad i skolan så hans ungdom var lite sisådär men den var helt ok. När han hade gått ut grundskolan så blev han polis och jobbade där i ca 10 år innan han blev ordningsvakt och därefter sjukvårdare. Han bor norr om stan bland bergen med sin Volvo 945 som han ÄLSKAR. Hans intressen är att mecka med bilar, prata med folk och även jobba samt träna. Nu vill han bli chef på Qpark för att styra upp verksamheten och få igång den. För att sammanfatta Kenta, Han är en lugn och trevlig person som har lätt för social kontakt och älskar att prata med folk. han växte upp på en bondgård på landsbyggden och han jobbade i stallet hos kosorna. han fick ta bussen till skolan varje dag och det var alltid några andra ungar på bussen som retade honom. Kenta gick ur grundskolan med ganska bra betyg så han utbildade sig till polis och jobbade som de i ca 10 år innan han blev ordningsvakt och studerade till läkare. Efter hans studier så blev han läkare på stadens sjukhus och där efter blev han chef. Kenta jobbar idag i en livsmedelsbutik och han bor i en villa i norr med sin familj. Kentas intressen är att mecka med bilar, prata med folk och att bygga datorer.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne varje dag. Känner att jag inte vill ta upp en kriminellplats i onödan när någon annan som förtjänar den mer kan få den istället.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, tycker att det är en väldigt bra server och jag trivs verkligen på den:)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? yes, har varit staff så kan alla regler som flytande smör.

Senast ändrad:
Din ansökan om att bli chef har blivit godkänd och vidare till intervju :)
Skicka ett pm till mig på Discord så löser vi intervju därifrån :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka