Nekad Foxiz | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foxiz

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Antskon/

Ditt Hex-ID: 11000010a6fb973

Vad är din discord tagg? Foxiz#6925

Vem var det som bannade dig? Bosse och Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för bosse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För några månader sedan så satt jag och janne janneson i ett samtal med philip320 och några donatoransvariga. Vi hade blivit sura för att de hade börjat sälja Jannes donationsbil på Inquistor och den hade exakt samma handlingfiler som hans bil. Vi blev ju såklart sura för att han hade betalat för en bil som skulle vara unik och bara han få ha så vi tänkte påpeka det och vi ville ha svar kring varför de hade lagt in den osv. Vi hamnade i ett litet bråk och jag höjde tonen vilket philip och alla andra inte uppskattade vilket gjorde att jag blev bannad. Janne blev också bannad men han vart efter lite snack med philip privat unbannad. Jag har nu varit bannad i flera månader och har försökt komma tillbaka men de har bara blivit nekade varje gång. Ångrar det jag gjorde och vet att man inte ska bli arg i support. Nu skulle jag bara vilja bli unbannad så att jag kan börja spela med mina kompisar igen och kanske börja streama på min Youtube som jag gjorde på förut när det hette Multistaden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände när jag blev bannad var att jag och Janne satte oss i en diskussion med donations ansvariga där vi ansåg att servern hade gjort fel då de filer jag har gjort till en import bil har används för att bilen ska säljas på en bilfirma i staden. Jag blev onödigt arg pga detta och uttryckte mig dåligt vilket jag ångrar. Vi va såklart upprörda och bad de att få dit Philip då vi inte kan prata med någon annan än han om detta då staffs inte kan göra så mycket i denna situation. Vi hamnade i en diskussion där vi tog ton och då tröttnade Philip för han inte vill diskutera mer om detta och han tyckte att vi betedde oss illa vilket jag förstår. Han ger oss en permanent ban från discord. Jag inser att jag har gjort fel och det är inget som ska hända igen. Jag har lärt mig av det och hade gärna velat komma tillbaka till servern och spela med mina vänner och ha kul.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt, skulle inte blivit så arg och hetsat upp mig i onödan. Nu i efterhand är det lätt att vara klok men som sagt det har gått ett bra tag nu sedan jag blev bannad och jag har insett vad jag har gjort för fel och det kommer inte att upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har varit bl.a OOC och en tidigare permanent avstängning som varade under hela sommaren. sen har jag blivit bannad för powergaming, fast det va när jag var ny.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara lugn och inte blivit så arg och tagit ton. Istället hade jag kunnat prata som en normal människa och försökt reda ut det utan en massa onödiga toner och kommentarer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig så kommer jag inte att ta ton och jag kommer behålla mitt lugn, vill bara kunna spela med mina vänner och ha kul. Gillar inte att bråka och ångrar mig något enormt. (Till dig Philip: Ber om ursäkt för mitt dåliga beteende och om du ger mig en chans så kommer jag inte att sabba den. Ha en trevlig kväll. Mvh.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka