Accepterad Foxhair | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foxhair

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966314166/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Foxmelon#2494

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Hon heter Maja Stenlöv och är 21 år och hon har många bra vänner och ovänner. Hennes barndom var bra på vissa sätt och vissa inte men hon hade en närvarande Mor och Far som fanns där tills hon var 17 år då dom dog i en vattenskoter krock dom dog av att dom drunkna men hennes kompisar har alltid varit på hennes sen det händer men hennes humör går väldigt mycket upp och ner från att vara jätte glad till jätte ledsen,sur men det som gör hon glad är hennes vänner och hennes intressen är Djur och vänner och att hjälpa folk som att hjälpa till polisen lite då och då och hjälpa till städerskan och städa

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra rp och scenarion men jag kommer också Lära mig för jag är inte bäst i värden på rp men jag tänker om jag vissar alla att man inte är bäst på allt så kommer det bli bättre rp på serven och längre scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att göra långa och långvariga scenarion och bra rp

Hur hittade du Multistaden? Från vänner på nätet och listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka